ستاره دار کردن مطالب در گوگل با All In One Schema.org Rich Snippets

ستاره دار کردن مطالب در گوگل

ستاره دار کردن مطالب در گوگل

شاید گاهی وقت ها در گوگل یک مطلبی را جستجو میکنید و مشاهده میکنید در نتیجه گوگل برخی لینک ها دارای ستاره میباشند .(مانند عکس بالا ) امروز میخواهیم یک افزونه برای اینکه شما هم بتوانید به راحتی مطالب خود را در گوگل ستاره دار کنید برای شما معرفی کنیم. افزونه All In One Schema.org Rich Snippets یک افزونه کاملا رایگان و حرفه ای است.

افزونه All In One Schema.org Rich Snippets

یکی از بهترین افزونه ها در زمینه ستاره دار کردن مطالب در گوگل می باشد و امکانات فوق العاده ای در این زمینه دارد امیدواریم از کار با این افزونه نهایت استفاده را ببرید. بعد از نصب و فعال سازی افزونه زیر قسمت ویرایشگر وردپرس بخشی به نام Configure Rich Snippets اضافه می شود این بخش شامل چند منو است که ما در پایین به ترتیب آن ها را ترجمه کرده ایم.

1- نوشته های ساده

2- برگزاری و مراسمات

3- شخصیت ها

4- محصولات

5- دستورالعمل ها (آموزش آشپزی)

6- نرم افزارها

7- ویدیوها

8- کالا

9- خدمات

دارد که شما با توجه به نیازتان از آن استفاده می کنید اگر فقط می خواهید که نام نویسنده و امتیاز نوشته در گوگل نمایش داده شود از گزینه Item Review استفاده کنید.

ستاره دار کردن مطالب در جست و جوی گوگل

پنهان سازی باکس افزونه

بعد از فعال سازی این افزونه در پایان هر مطلب یک باکس نمایش داده می شود که شاید استایل خوبی نداشته باشد برای پنهان کردن این باکس کد زیر را به شیوه نامه اصلی خود همان style.css اضافه کنید تا باکس پنهان شود.

#snippet-box{
	display:none;
}

 

امیرحسین غلامیان

نزدیک به 7 سال است که با وردپرس آشنا شدم و این آشنایی تا الان ادامه داشته و خواهد داشت. در حال حاضر مدیریت تیم آریا وردپرس رو بر عهده دارم و سعی میکنم هر روز تجربیاتم رو با شما در اینجا به اشتراک بگذارم.

8 دیدگاه

  1. کاربر
    حیدری 30 مهر 1398

    سلام
    عدم نمایش باکس، کارایی این افزونه رو متوقف نمی کنه؟

    پاسخ
    • مدیریت
      امیرحسین غلامیان 16 آبان 1398

      سلام، خیر.

      پاسخ
  2. کاربر
    محمد جواد 8 خرداد 1398

    سلام
    من نتونستم باکس رو پنهان کنم
    میشه دقیق تر به بگین باید چیکار کنم

    پاسخ
    • مدیریت
      امیرحسین غلامیان 12 خرداد 1398

      سلام، به نمایش » سفارشی سازی » CSS سفارشی برید و کد رو اضافه کنید.

      پاسخ
  3. کاربر
    جواد 3 آذر 1396

    سلام وقت بخیر.چقدر زمان میبره که گوگل مطالب رو به صورت ستاره دار نشون بده.؟و اینکه اگه قسمت نام آیتم رو وارد نکنیم مشکلی پیش میاد؟. من وارد کردم  (نام اصلی پست+ نام آیتم  ) با هم تو نتایج اومد.مجبور شدم وارد نکنم. سپاس

    پاسخ
    • مدیریت
      امیرحسین غلامیان 5 آذر 1396

      سلام همانطور که گفته شد تمامی این موارد بستگی به سایت شما دارد. و زمان آن را اصلا نمی توان پیش بینی کرد در برخی مواقع حتی ممکن است یکی از مطلب شما اصلا در گوگل به صورت ستاره دار نمایش داده نشود.

      پاسخ
  4. کاربر
    نیکزاد 9 اسفند 1395

    سلام چگونه این ویژگی های ستاره و امتیاز دار کردن لینک دار کردن های اسنیپ ریچ رو در مورد تمام مطالب سایتم به کار بگیرم؟

    پاسخ
    • مدیریت
      amir 9 اسفند 1395

      با سلام و احترام;
      بعد از فعال سازی افزونه قسمتی به نام Configure Rich Snippets به زیر ویرایشگر وردپرس شما اضافه میشود که می توانید هنگام افزودن و یا ویرایش مطلب آن را مشاهده کنید. راه های زیادی برای ستاره دار کردن تمام مطالب به صورت یکجا می باشد اما بهتر است از این کار جداً خود داری کنید و به صورت دستی با استفاده از همین افزونه این کار را انجام دهید چرا که اگر گوگل متوجه این کار شود جریمه سختی برای شما در نظر میگیرد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *