افزونه گزارش خرابی لینک

افزونه گزارش خرابی لینک

در این پست از آریا وردپرس قصد معرفی چند افزونه پرکاربرد در زمینه گزارش خرابی لینک دانلود را داریم . همانطور که در بیشتر سایت های دانلود مشاهده کردید یک فرم گزارش در رابطه با لینک خراب موجود می باشد تا در صورتی که فایل آپلود شده یا لینک دانلود مشکل دارد مدیریت سایت را در جریان بگزارید تا آن را اصلاح کند با ما همراه باشید .

افزونه گزارش خرابی لینک

افزونه گزارش خرابی لینک wp-reportpost :

wp-reportpost یک افزونه قدیمی برای گزارش خرابی لینک ها می باشد که همچنان با نسخه های جدید وردپرس سازگاری دارد و مورد استفاده قرار می گیرد . پس از نصب و فعال سازی افزونه wp-reportpost شما با مراجعه به پنل تنظیمات افزونه و انتخاب چند عنوان جهت گزارش و تنظیم کردن آن این امکان را به کاربران خود می دهید که در صورت مشاهده یکی از آن مشکلات با کلیک بر روی گزینه report this (می توانید آن را به متن مورد نظر تغییر دهید) و انتخاب نوع گزارش و پر کردن بخش توضیحات فرم را برای مدیر سایت ارسال کنند . پس از نصب و فعال سازی افزونه به طور خودکار عبارت report this به انتهای پست های شما اضافه خواهد شد که کاربر با کلیک بر روی آن می تواند با انتخاب عنوان گزارش ، وارد کردن ایمیل و در صورت نیاز بخش توضیحات فرم را به صورت Ajax برای مدیر سایت ارسال کند .

دانلود

افزونه گزارش خرابی لینک Report Content :

Report Content یک افزونه برای گزارش خرابی لینک ها مشابه افزونه wp-reportpost می باشد البته این افزونه جدیدتر و بروز تر از افزونه قبلی می باشد و همچنین دارای امکانات بیشتری نسبت به آن می باشد از جمله این امکانات می توانیم به ارسال محتوای فرم برای افزونه ضد اسپم اکسیمت تا جعلی و هرزنامه بودن آن بررسی شود و در صورت جعلی و هرزنامه بودن آن عملیات ارسال انجام نمی شود . از طرفی دیگر پس از ارسال فرم گزارش جدید یک هشدار برای مدیر سایت ارسال می شود که این امکان را می توان از بخش تنظیمات افزونه Report Content غیرفعال کرد .

دانلود

امیرحسین غلامیان

نزدیک به 7 سال است که با وردپرس آشنا شدم و این آشنایی تا الان ادامه داشته و خواهد داشت. در حال حاضر مدیریت تیم آریا وردپرس رو بر عهده دارم و سعی میکنم هر روز تجربیاتم رو با شما در اینجا به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *