نمایش مطالب مرتبط بین محتوای نوشته به صورت Inline Related Posts

نمایش مطالب مرتبط بین محتوای نوشته به صورت Inline Related Posts

نمایش مطالب مرتبط بین محتوای نوشته در وردپرس

یکی از بهترین راهکار های کاهش نرخ پرش (bounce rate) وبسایت، نمایش مطالب مرتبط در وردپرس هست. با اینکار کاربران سایت شما مطالب مرتبط با نوشته ای که در حال خواندن آن هستند را هم مشاهده می کند و در واقع کاربر بیشتر در سایت شما خواهد ماند. یکی از راهکار های نمایش مطالب مرتبط در وردپرس هم نمایش مطالب مرتبط بین محتوای نوشته سایت هست. با اینکار کاربر شما خواه ناخواه مطالب مرتبط شما را خواهد دید و بیشتر برای کلیک روی مطالب مرتبط ترغیب خواهد شد.

[irp posts=”410″ name=”راه اندازی سیستم تیکت و پشتیبانی وردپرس با افزونه Awesome Support”]

افزونه Inline Related Posts

افزونه Inline Related Posts

شما با کمک این افزونه به راحتی می توانید بین مطاب سایتتان مطالب مرتبط را به نمایش بگذارید که در بهینه سازی و سئو سایت شما نقش مهمی دارد در ابتدا افزونه را نصب و فعال کنید. بعد از فعال سازی بخش جدیدی به قسمت تنظیمات سایت شما با عنوان Inline Related Posts اضافه میشود.

آموزش افزونه Inline Related Posts

آموزش افزونه Inline Related Posts

Related text or Call-To-Action : متنی که می توانید برای برای نمایش در بخش مشخص نمایش دهید.

Theme : قالب هایی که می توانید برای نمایش مطالب مرتبط بین محتوای نوشته، تعیین کنید.

Initial opacity % : کیفیت های نمایش

گزینه های بعدی برای تنظیمات سی اس اس است.

توجه!!! تمامی تم های موجود در این افزونه را نمی توانید استفاده کنید و برای نسخه ی پرمیموم می باشد.

آموزش افزونه Inline Related Posts

Insert in already existing posts : با فعال کردن این گزینه، تنظیماتی نمایان می شود که می تواند این افزونه را برای پست هایی که در حال حاضر بر روی سایت موجود می باشند، فعال کند. البته شما می توانید این گزینه را غیر فعال کنید و به صورت دستی در هر پست این کار را انجام دهید.

How many boxes per single post : چه تعداد نوشته های مشابه را نمایش دهد؟

Only posts of last N. days : تعداد روز هایی را مشخص میکنیم که افزونه میتواند از آن برای ارایه مطالب استفاده کند ، چنانچه این عدد را روی 7 قرار دهیم ، افزونه حداکثر تا مطالب 7 روز گذشته را نشان خواهد داد ، برای رفع این محدودیت میتوانید عدد 0 را قرار دهید.

Interval between the boxes : تعداد کارکتر متن مطلب را انتخاب میکنیم که مثلا بعد از 240 کارکتر مطلب را پیشنهاد کند و یا بیشتر و کمتر از آن .

پس از این تنظیمات مشخص میکنیم که این مطالب در برگه ها یا پست ها نشان داده شود که ما پیشنهاد میکنیم فقط گزینه “Use on post” را تیک دار کنید و فقط مطالب را در پست ها به مخاطب پیشنهاد کنید.

[irp posts=”277″ name=”4 ترفند برای شناسایی افزونه های استفاده شده در یک وبسایت وردپرسی”]

Engine Settings

در بخش دیگر تنظیمات به قسمت “Engine Settings” می رسیم که این قسمت به خود شما مربوط است و میتوانید با استفاده از گزینه “Search similar posts” به افزونه دستور دهید تا برای مطالب پیشنهادی از تگ ها ، دسته بندی ها و یا هر دو آن برای نمایش مطالب مرتبط بین محتوای نوشته استفاده کند.

 

دانلود افزونه Inline Related Posts

دانلود

صفحه افزونه

امیرحسین غلامیان

نزدیک به 7 سال است که با وردپرس آشنا شدم و این آشنایی تا الان ادامه داشته و خواهد داشت. در حال حاضر مدیریت تیم آریا وردپرس رو بر عهده دارم و سعی میکنم هر روز تجربیاتم رو با شما در اینجا به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *