حل مشکل خطای 404 در گوگل و جلوگیری از پایین آمدن سئو

حل مشکل خطای 404 در گوگل

مشکل خطای 404 در گوگل و جلوگیری از پایین آمدن سئو

اگر شما نیز سایت خود را از یک سیستم مدیریت محتوا به سیستمی دیگر منتقل کرده اید یا برخی از صفحات سایت خود را پاک کرده اید و یا به هر دلیلی صفحات شما خوانده نمی شود و با خطای صفحه 404 مواجه شده می توانید با نصب افزونه هایی که در این زمینه ایجاد شده اند این صفحات را شناسایی و ترمیم کنید و از کم شدن رتبه ی سایت خود در موتور های جستجوگر جلوگیری کنید.

راه حل مشکل خطای 404 در گوگل و دیگر موتور های جست و جو

همانطور که می دانید وجود صفحاتی از سایت که با ارور 404 مواجه هستند باعث کاهش محبوبیت سایت در موتور های جستجو می شود. برای حل این مشکل کافیست از یک افزونه به نام 404to301 استفاده کنید. شما با نصب این افزونه در وردپرس سایت خود به صورت اتوماتیک صفحاتی از سایت شما که با ارور 404 مواجه هستند را شناسایی کرده و آن ها را ترمیم می کند.

در واقع با نصب افزونه وردپرس 404to301 دیگر در ابزار و صفحات سایتتان ارور 404 وجود نخواهد داشت. اگر به رتبه و منزلت سایت خود در موتور های جستجوگر قوی مانند گوگل اهمیت می دهید باید نسبت به صفحاتی از سایتتان که با ارور 404 مواجه هستند اهمیت دهید. افزونه وردپرس 404to301 تمامی صفحات 404 سایت شما را به آدرسی که خودتان تنظیم می کنید ارجاع می دهد می توانید در بخش تنظیمات از امکانات 301 و یا هر گزینه ی دیگری که می خواهید استفاده کنید.

برخی از ویژگی های افزونه :

  • امکان ریدایرکت کردن صفحات 404 به هر صفحه ی موجود و یا آدرس های دلخواه
  • عدم وجود صفحات 404 در سایت شما
  • ترجمه ی آماده
  • حذف خطا از مسیر
  • شما به صورت اختیاری می توانید ایمیل اطلاع رسانی در تمام خطاهای 404 را فعال کنید.
  • امکان انتخاب متد ریدایرکت (301,302,307)
  • سبک بودن افزونه و امکان لود سریع سایت

دانلود افزونه 404to301

[previewbtn]صفحه افزونه[/previewbtn]

امیرحسین غلامیان

نزدیک به 7 سال است که با وردپرس آشنا شدم و این آشنایی تا الان ادامه داشته و خواهد داشت. در حال حاضر مدیریت تیم آریا وردپرس رو بر عهده دارم و سعی میکنم هر روز تجربیاتم رو با شما در اینجا به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *