بهینه سازی و افزایش سرعت سایت با افزونه Autoptimize

بهینه سازی و افزایش سرعت سایت با افزونه Autoptimize

بهینه سازی و افزایش سرعت سایت با افزونه Autoptimize

یکی از مهم ترین فاکتور های سئو سرعت لود سایت شما می باشد. افزونه Autoptimize یکی از بهترین افزونه ها در زمینه فشرده سازی کدهای html , css , javascript در وردپرس می باشد که تاثیر بسیار بالایی در بهینه سازی سئو و افزایش سرعت سایت دارد.

با استفاده از این افزونه علاوه بر افزایش سرعت بارگذاری سایت ، در سایت جی تی متریکس نیز سایت شما بهینه خواهد شد. بنده به شخص افزونه فوق را به وبمستران عزیز توصیه میکنم.

[irp posts=”816″ name=”تاثیر SSL در سئو و رتبه بندی سایت ، مزایا و معایب استفاده از SSL”]

 آموزش کار با افزونه

پس از نصب و فعال سازی به صفحه ی تنظیمات افزونه مراجعه کنید. چندین گزینه صفحه تنظیمات موجود هست.

  • بهینه سازی کد HTML 

این گزینه کد های HTML شما را بهینه سازی کرده و بصورت فشرده در یک خط قرار می دهد. یک مزیت دیگر نیز در این کار است که به سختی می توان کد های وب شما را ریپ کرد!

  • نگه داشتن کامنت های HTML 

این گزینه کد های کامنتی که در قالب خود درج کرده اید را نگه می دارد. اگر میخواهید این کامنت ها حذف شوند تیک این گزینه را بردارید. مرورگرها نمی توانند کامنت ها را نشان دهند پس در صفحه نهایی آنها به بیننده نشان داده نمی شوند.

  • بهینه سازی کد Javascript 

این گزینه کد های Javascript یا بصورت خلاصه تر js شما را بهینه سازی و فشرده می سازد. یکی از معایب این گزینه این است که اگر شما چنانچه در وب خود از کد آماری و یا کد نمایش تبلیغاتی استفاده می کنید این گزینه باعث می شود که شی مورد نظر شما که توسط جاوا اسکریپت فراخوانی می شود و در فوتر به نمایش در آید.

  • بهینه سازی کد CSS 

این گزینه نیز کد های شیوه نامه یا به عبارت دیگر کد های css شما را فشرده می سازد و باعث افزایش سرعت لود سایت شما می شود!

  • تولید data: URIS برای تصاویر 

اگر چنانچه این گزینه را فعال کنید ، تصاویر کوچک موجود در فایل CSS به جای اینکه جداگانه دانلود شوند به داده خطی تبدیل شده و همراه با فایل دانلود خواهند شد.

 

دانلود افزونه Autoptimize:

صفحه افزونه

امیرحسین غلامیان

نزدیک به 7 سال است که با وردپرس آشنا شدم و این آشنایی تا الان ادامه داشته و خواهد داشت. در حال حاضر مدیریت تیم آریا وردپرس رو بر عهده دارم و سعی میکنم هر روز تجربیاتم رو با شما در اینجا به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *