ایجاد دکمه اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام

ایجاد دکمه اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام
ایجاد دکمه اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام

اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام

تلگرام یکی از معروف ترین پیام رسان های جهانی هست. پیام رسان تلگرام در کشور ما قبل از بسته شدن حدود چهل میلیون کاربر فعال داشت که این چهل میلیون در حدود شصت درصد از پهنای باند ایران رو در این پیام رسان مصرف میکردن. علت توجه بالای افراد به این پیام رسان بسته شدن پیام رسان وایبر بود!

در هر صورت با بسته شدن این پیام رسان از محبوبیت این پیام رسان کم نشد و همین باعث میشه تا هر سایت وردپرسی نیاز به یک دکمه اشتراک گذاری مطالب در تلگرام داشته باشه! این باعث میشه تا کاربرانی که در حال مرور و خواندن نوشته های مطالب سایت شما هستن اون هارو به راحتی به اشتراک بزارن، خصوصا افرادی که با گوشی اندرویدی و یا iOS ای خودشون به وب سایت وردپرسی شما سر میزنن!

قطعا یه دکمه اشتراک گذاری زیبا و آماده میل کاربر رو برای به اشتراک گذاشتن بیشتر میکنه تا زمانی که ناچار به کپی و پیست کردن لینک باشه.

افزودن دکمه اشتراک گذاری تلگرام با افزونه

اگر می خواهید دکمه های اشتراک گذاری تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی را به صورت خوکار در مطالب و یا بخش های مختلف سایتتون قرار دهید. پیشنهاد می کنیم از افزونه AddToAny Share Buttons استفاده کنید.

این افزونه بیشتر از 100 تا از شبکه های اجتماعی معروف و سایت های معروف رز از جمله تلگرام پشتیبانی میکنه. از قابلیت های بارز این افزونه میشه به هماهنگی با Google Analytics، شمارنده تعداد دفعات اشتراک، قابلیت شخصی سازی بالا و ریسپانسیو بودن اشاره کرد.

افزودن دکمه اشتراک گذاری در تلگرام با استفاده از کد

برای افزودن دکمه اشتراک گذاری مطالب در تلگرام کافیست کد زیر را به قالب سایتتان ، در فایل Single.php و بعد از the_content قرار دهید:

https://telegram.me/share/url?url=<?php the_permalink(); ?>

این آدرس رو روی هر لینک یا تصویری که قرار دهید به راحتی با کلیک روی آن ، کاربر شما می تواند مطلب شما را با ذکر آدرس در تلگرام خود منتشر کند. به عنوان مثال این لینک را می توانید به یک متن دهید به این شکل:

<a href="https://telegram.me/share/url?url=<?php the_permalink(); ?>">اشتراک در تلگرام</a>

اگر دوست دارید بالای لینک شما که در تلگرام Share می شود متنی نوشته شود برای مثال اگر دوست دارید عنوان نوشته شما نمایش داده شود می توانید از کد زیر استفاده کنید.

<a href="https://telegram.me/share/url?url=<?php the_permalink(); ?>&text=<?php the_title(); ?>">اشتراک در تلگرام</a>

به همین راحتی کاربر با کلیک روی متن “اشتراک در تلگرام” وارد تلگرام خود شده و باید یکی از مخاطبین، گروه ها و یا کانال های خود را انتخاب کند تا لینک نوشته شما در آنجا به اشتراک گذاشته شود شما می توانید این متن را تغییر دهید و یا به جای آن از آیکون و یا تصاویر استفاده کنید.

امیرحسین غلامیان

نزدیک به 7 سال است که با وردپرس آشنا شدم و این آشنایی تا الان ادامه داشته و خواهد داشت. در حال حاضر مدیریت تیم آریا وردپرس رو بر عهده دارم و سعی میکنم هر روز تجربیاتم رو با شما در اینجا به اشتراک بگذارم.

1 دیدگاه

  1. کاربر
    سعیدقدریان 15 آبان 1399

    باتشکروموفق باشید.شغلم ازاده-مرسی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *